Joo on todellakin jännä juttu.

Juhannus lähestyy ja suunnitelmat vielä jonnin verran auki. Töihin olen kyllä ilmoittanut et lähden torstaina sitten muualle. Et en jää paikkakunnalle neljän seinän sisään. Vaikka tuo juhannus on nyt suurimmaksi osaksi mun mielessä niin onhan noita muitakin asioita jotka pyörii pääsä. Kuten se että on mulla sitten mahtava mies! Hän ymmärtää mun mieleni liikkeet aikas hyvin vaikka ny ihan kauheita aikoja olla oltu yhdessä =) 

Ainoa joka raastaa tässä on se et hän asuu toisella paikkakunnalla. Kun välillä tulee niitä oloja et kaipaisi jonkun viereen ja ottamaan kainaloon. Et se toinen pitäisi sen "pahan" maailman poissa edes hetken. Mutta onhan mulla täällä pari ihmistä keiden kanssa voin viettää aikaa että ei se maailma iske liian lujaa päähän. Mutta se ei aina riitä kyllä.

Lyhyt ja suppea päivitys mutta olipa edes päivitykseen jonkinlaista aihetta.